da925e22-8cf5-4c8f-bc5a-2071e8b14fde
یک ماده خرس قهوه ای کشته شد
تیر ۳۰, ۱۳۹۵
احمدی-نژاد-800x600
فعالیت انتخاباتی احمدی نژاد در ساختمان دانشگاه ایرانیان کلید خورد
مرداد ۲, ۱۳۹۵
6 (62)

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان سمنان با اشاره به دعوای دو خریدار و فروشنده مواد مخدر در شاهرود که با اسیدپاشی همراه بود، گفت: ماموران پلیس عامل اصلی این حادثه را در کمترین زمان ممکن دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا سرهنگ سیدمجتبی اشرفی با اعلام این خبر اظهار کرد: یک فقره اسیدپاشی در شاهرود رخ داد که کشف کامل این پرونده، با تلاش پلیس تنها ساعتی پس از وقوع و در همان روز حادثه انجام شد.

وی ادامه داد: ساعت ۱۶ روز شنبه بیست و ششم تیر۹۵، وقوع یک فقره اسید پاشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

اشرفی ادامه داد : در بررسی‌های بعدی مشخص شد مصدوم این حادثه به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شده که ماموران با مراجعه به این مرکز درمانی، موضوع را پیگیر شدند.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: مصدوم فردی ۳۵ ساله به نام مهرداد است که برای خرید مواد مخدر به سراغ سامان فروشنده ۳۸ ساله و سابقه‌دار مواد رفته بود.

سرهنگ اشرفی یادآور شد: طرفین هنگام خرید و فروش مواد با توجه به اختلاف‌های قبلی، با هم درگیر شدند که فروشنده اقدام به اسید پاشی کرد و مهرداد از ناحیه دست و قسمتی از سینه دچار سوختگی شد.

وی به تشکیل تیم ویژه‌ای از ماموران پلیس شاهرود اشاره کرد و گفت: در اقدامی به موقع و ضربتی، عامل اسیدپاشی دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت.

اشرفی با اشاره اعتراف صریح سامان به جرم خود گفت: پرونده پس از تکمیل به همراه متهم به دادسرا ارسال شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان تاکید کرد: پلیس در کشف این گونه پرونده‌ها که حساسیت ویژه‌ای در جامعه ایجاد می کند، قاطع و با قید فوریت وارد عمل می‌شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *